czwartek, 30 marca 2017

Projekt fotograficzny NIEPOWTARZALNA. Recenzja fotoksiążki od Saal-Digital.

Bardzo długo zabierałam się za napisanie tego posta. Wiosna dała mi motywację i oto jest! Dwuczęściowy post składający się z recenzji fotoksiążki od Saal-Digital oraz fotorelacji z autorskiej wystawy fotograficznej (odbitki wykonane przez Saal-Digital).

Dzięki uprzejmości Saal-Digital miałam możliwość przetestować fotoksiażkę. Mój wybór padł na fotoksiażkę o wymiarach 28x19 cm, z błyszczącą i watowaną okładką. Wewnątrz znajduje się 26 matowych stron. Fotoksiążka, to podsumowanie autorskiego projektu fotograficznego "NIEPOWTARZALNA".


Projektowanie fotoksiażki w Aplikacji SaalDesigin jest dziecinnie proste. Myślę, że każdy bez problemu sobie poradzi. Bez mniejszego wysiłku dobieramy w aplikacji szablon, zdjęcia. Aplikacja pozwala na swobodną pracę nad produktem. Kiedy zakończyłam projektowanie fotoksiążki, a już chciałam mieć ją w rękach!

Na przesyłkę czekałam trzy dni - to niedługo, szczególnie, że przesyłka jechała do mnie z Niemiec. Już podczas rozpakowania fotoksiążki byłam zadowolona, od razu można było wyczuć miłą w dotyku, watowaną okładkę. Środek fotoksiążki prezentuje się idealnie. Jestem przekonana, że kolejnym razem również wybiorę druk matowy.



 



   
Reasumując - jestem w pełni zadowolona z fotoksiążki od Saal-Digital. Z przyjemnością polecam każdemu!

@saal.digital.polska

„NIEPOWTARZALNA” to projekt fotograficzny przedstawiający portrety 18 kobiet. Jego celem jest ukazanie, że każda kobieta jest wyjątkowa i nosi w sobie emocje. 

 
Efektem wspólnego projektu jest wystawa stworzonych fotografii. 
Muszę nadmienić, że wydruki zdjęć również został wykonane przez Saal-Digital. Fotografie w pełni spełniły moje oczekiwania, zdobiąc Galerię Gminnego Ośrodka Kultury w Mogilanach przez cały marzec.
Zapraszam do krótkiej fotorelacji z wernisażu wystawy, który odbył się 4 marca 2017 roku.










Serdeczne podziękowania składam Galerii Gminnego Ośrodka Kultury w Mogilanach,

 Dziękuję firmie Viga With Love za zapewnienie wydruków fotografii.

Dziękuję mojej rodzinie i przyjaciołom!


Największe podziękowania kieruje do moich dzieci i męża
To oni dokładnie wiedzą ile czasu i energii włożyłam w projekt NIEPOWTARZALNA.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz