niedziela, 5 marca 2017

Test fotoobrazu od Saal-Digital

W ostatnim czasie miałam możliwość przetestowania fotoobrazu od Saal-Digital. Wybrałam fotoobraz na płótnie o wymiarach 40 x 60 cm. 


Po raz kolejny z przyjemnością pracowałam w Aplikacji Saal Digital. Stworzenie fotoobrazu w programie to naprawdę czysta przyjemność. Jedynym minusem i wielkim zaskoczeniem (podczas płatności)  jest brak możliwości zapłaty poprzez tradycyjny przelew bankowy. Ekspresowa dostawa do domu to kolejny duży plus.

Jeśli chodzi o sam fotoobraz -  jestem w pełni zadowolona. Zdjęcie na płótnie prezentuje się idealnie. Kolory - dokładnie takie, jak na fotografii. Faktura i rozmiar (40 x 60 cm) - robią wrażenie! 






Jestem przekonana, że fotoobraz to fantastyczna pamiątka na lata.

Z czystym sumieniem mogę polecić - po raz kolejny! - produkt od Saal-Digital.

@saal.digital.polska #saaldigitalpolska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz