sobota, 27 maja 2017

Fotozeszyt od Saal-Digital - FOTOZESZYT

Ponownie miałam okazję przetestować produkt od Saal-Digital, tym razem mogłam zrobić swój fotozeszyt. Na wstępie muszę Wam powiedzieć, ze znalazłam kilka zastosowań dla fotozeszytu.         Z kilku pomysłów wybrałam dla siebie mini portfolio, które mogę mieć zawsze przy sobie - format jaki wybrałam to 10 x 15. W kwocie (100zł) jaką dostałam od Saal-Digital zaprojektowałam dwa małe fotozeszyty. 

Po zaktualizowaniu aplkiacji SaalDesign wszystko przebiegało bez problemów. Jedyne czego mi brakuje to brak szybkiej zamiany zdjęć (muszę jeszcze poszukać). Jak zwykle dostawa zamówienia jak najszybsza! 

Sam produkt - fotozeszyty są bardzo dobrej jakości, moje małe portfolio mogę zawsze mieć ze sobą, a ich jakość jest idealna. Okładka, matowa folia ochronna oraz strony fotozeszytu są połączone spiralą. Świetne rozwiązanie! Strony fotozeszytu są drukowane na solidnym papierze. Zdjęcia są dokładnie takie jak na komputrze.


Dziękuje, za możliwość wykonania testu. Każdemu polecam Wasz produkt!

@saal.digital.polska









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz