niedziela, 13 listopada 2016

Magdalena - podsumowanie jesiennego wyzwania fotograficznego z Jest Rudo




Kto śledzi mojego bloga, ten wie, że rok temu również brałam udział w wyzwaniu fotograficznym razem z Jest Rudo. Tym razem Natalia, prowadząca bloga, dała nam 15 zadań do wykonania, wszystkie fotografie miały być wykonane w taki sposób, aby miały ze sobą coś wspólnego. Kiedy przeczytałam zasady wyzwania od razu pomyślałam "MAGDA".  Magdaleny długo nie namawiałam, wystarczył jeden telefon. 

 
@jestrudo
#fotowyzwaniejestrudo

Zapraszam Was na 15 kadrów z życia mojej M. 

Zadanie 1 - MOJE MIEJSCE

Zadanie 12 - NOSZĘ

Zadanie 5 - WYJĄTKOWE
Zadanie 9 - ULUBIONE

Zadanie 13 - NAJWAŻNIEJSZE

Zadanie 4 - DROBNY SZCZEGÓŁ

Zadanie 14 - W DŁONIACH
  
Zadanie 10 - JA I TY

Zadanie 7 - VINTAGE
Zadanie 11 - ATRYBUTY JESIENI


Zadanie 6 - TAK PACHNIE JESIEŃ

Zadanie 3 - ZJEM CIĘ

Zadanie 8 - TYLKO RANO

Zadanie 2 - CZUŁOŚCI

Zadanie 15 - GADŻET

Magdalena - bardzo dziękuję Ci za pomoc w stworzeniu świetnej sesji!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz