poniedziałek, 12 grudnia 2016

Fotoksiążka od Saal Digital Polska

W ostatnim czasie miałam możliwość stworzenia fotoksiążki dzięki Saal Digital Polska. Książka którą wybrałam ma format poziomy A4 (28 x 19), 26 stron o błyszczącej powierzchni, dokładnie tak, jak twarda okładka.

Od początku praca z fotoksiążką przebiegała naprawdę idealnie. Program w którym pracowałam, ani razu mnie nie zawiódł. Najpierw wybrałam zdjęcia, które dopasowywałam bez mniejszych problemów do konkretnego szablonu, następnie wprowadziłam w szablonie kilka zmian - również bez żadnych przeszkód! Bardzo cieszyło mnie to, że krótkim czasie uzyskałam zamierzony efekt!

Oczekiwanie na fotoksiążkę nie było długie (4 dni robocze) - choć czekałam z niecierpliwością! A wszystko zgrało się idealnie w czasie, bo dostałam prezent od Saal Digital Polska na Mikołajki! Co prawda jeden dzień po, ale przecież każdy wie, że Mikołaj ma sporo prezentów do rozdania ;)

Kiedy rozpakowałam przesyłkę moim oczom ukazała się moja, własna fotoksiążka! Przeglądałam ją raz po raz, zachwycając się przy tym grubym papierem, bardzo dobrą jakością wydruku i solidnym wykonaniem. Śmiało mogę polecić każdemu wykonanie fotoksiążki razem z Saal Digital Polska. Jakość pracy, a przede wszystkim jakość produktu jaki otrzymałam jest naprawdę wysoki!

Poniżej znajdziecie zdjęcia przedstawiające fotoksiążkę i film też(!) - a co mi tam, zobaczcie jak fajnie się ją ogląda. Jeśli ktoś chcę zobaczyć fotoksiążkę na żywo, to serdecznie zapraszam na kawę, może i na zdjęcia też się skusisz ;)


 












@saal.digital.polska
#saaldigitalpolska



Nie zapomnij dać znać w komentarzu jak Twoje odczucia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz