niedziela, 1 stycznia 2017

O MNIE


Jestem mamą rocznej Amelii i niespełna trzy letniego Dawida, żoną i fotografką. Lubię kawę i góry. Uwielbiam spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi. W pełni podpisuję się pod słowami amerykańskiego fotografa Minora White „Rutynowo fotografuję w myśli wszystko, co widzę” – dostrzegam, analizuję kadruję.

Ukończyłam Akademię Górniczo Hutniczą w Krakowie, zdobywając tytuł zawodowy: magister inżynier Edukacji Techniczno-Informatycznej. Po studiach postanowiłam doskonalić swoją pasję.       W lutym 2017 roku ukończyłam Otwarte Studium Fotografii Politechniki Krakowskiej.

Fotografia to moja miłość i pasja. Dzięki niej mogę pokazać to, co widzę. Uwielbiam zatrzymywać w kadrze historię, która tak szybko mija. To magiczne – możliwość powrotu do uchwyconych momentów, ważnych chwil, zatrzymanych emocji. Lubię odbitki tradycyjne. Jest w nich swego rodzaju siła, zapisana historia, po którą można sięgnąć jednym ruchem ręki.


Z wielką przyjemnością fotografuję ludzi, ale i wszystko, co mnie otacza. Do każdej fotografii podchodzę z wielką pieczołowitością, starając się by zdjęcia były oryginalną pamiątką na lata.



CO O MNIE MÓWIĄ INNI