poniedziałek, 9 stycznia 2017

FOTOGRAFICZNY 2016

W końcu mam chwilę, żeby napisać dla Was małe podsumowanie minionego roku.

Jak się miał mój rok 2016 pod względem fotografii?
W 2016 roku powstało wiele fajnych kadrów, część z nich jeszcze nie została opublikowana, a inne czekają w kolejce do obrobienia! Zwyczajnie brakuje mi czasu.

Uwielbiam rozwijać swoją pasję więc rozpoczęłam Studium Fotografii, które przynosi naprawdę fajne efekty. Miałam możliwość stworzenia swojego portfolio, w efekcie czego powstała Fotoksiążka od Saal Digital Polska.

Na blogu powstało 21 postów
Pięć postów, które zostały wyświetlone największą ilość razy to:

Na Instagramie  królują:



W Nowy Rok wskakuję z przytupem! 

Będą zmiany !!! Będą nowości !!! Będzie się działo!!!

🎉



Ciągle się uczę (zajęcia w Studium Fotografii już prawie dobiegają ku końcowi). W Marcu będzie się działa fajna rzecz, ale o tym więcej jak wszystko będzie dopięte na ostatni guzik! 

Tym czasem ja wracam do formy po chorobie (tak, dopadło i mnie) a w wolnych chwilach doskonale, to co dla mnie ważne :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz